Montáž do Audi S5, vpredu aktívne zapojený 2-pásmový systém Helix s 20cm stredobasom, vzadu 16 cm pasiv. Namieru vyrobené 3D redukcie z ASA. Subwoofer osadený do pravej bočnice kufra 25 cm Helix-om K 10W v uzavretej mdf ozvučnici s objemom 15 litrov – tá bola navyše vypriečkovaná a vystužená, plus boli doplnené vložky s metrickými závitmi, pretože uchytením pomocou “len” samoreznými skrutkami nebolo možné dosiahnuť 100 percentnú tesnosť uzavretého boxu.

Zosilňovače som použil tentokrát zo série M : M six dsp 6-kanál s procesorom na predné a zadné repro plus monoblok M one X na subwoofer. Samozrejme bolo opäť najskôr potrebné vyhladiť vstupný signál loop back kalibráciou – predné kanály boli od výroby výrazne orezané na basoch, plus posunuté fázy jednotlivých kanálov voči sebe. Zosilňovače sa podarilo namontovať nad seba, plus sa na ne zmestila aj rezerva, takže sa napriek dvom kusom nijako nezmenšil využiteľný priestor. Vpredu pod volantom je prístupný Conductor na nastavenie úrovne hlasitosti sw, korekcií, či zvukových set-upov.

Dôkladné boli vytlmené dvere – nielen plechy, ale na žiadosť majiteľa o čo najmenej rezonancií aj všetky kovové úchyty dekoračných líšt a plastové úchytky tapacírov plus štiftov, čo sa pozitívne odzrkadlilo hlavne na prednom kick-u. Výsedný zvuk je dynamický s perfektnou stereo bázou, znesie aj vyššie hlasitosti bez skreslenia. Veľmi ma prekvapili predné stredobasy, ktoré napriek priemeru 20 cm po naladení nemali žiadny výraznejší prepad na stredoch a bolo ich možné ideálne zladiť s výškovými meničmi osadenými v palubovke na oem pozíciach s deliačkou na 2750 hz.