Tentokrát sme vpredu použili 2-pásmový komponentný set Morel Virtus 402 podporovaný 20cm subwoofermi Gladen umiestnenými v pôvodných priestoroch pod prednými sedadlami. Pozor , posledné modely e90-91 majú subwoofer v sérii umiestnený len pod vodičovým sedadlom. Pod spolujazdcovou sedačkou sa pravdepodobne z dôvodu znižovania nákladov pri výrobe nachádza už len plastová záslepka.  Opäť sme sa snažili odstrániť akustický skrat vo dverách (aj keď sú použité len 10cm repro) a preto sme predné stredobasové meniče osadili namiesto do tapacíru priamo cez mdf redukciu do plechu predných dverí. Autorádio je použité pôvodne (mimochodom už sa vyrába v Čechách) a signál z neho putuje do zosilňovača Mosconi DSP 120.4. Najskôr som bol trochu skeptický k technickým údajom a možnostiam nastavení, ktoré uvádzal data sheet k mosconi 120.4 DSP. Avšak už pri prvom otvorení software-u, ktorý je veľmi prehľadný, som sa vyviedol z omylu. 30-pásmový equalizér je možné nastaviť zvlášť pre pravý a ľavý kanál a zvlášť pre predné aj zadné kanály. Dokonca je možné manuálne presne zadať na akej frekvencií sa bude nastavovať. Q faktor je tiež plynule nastaviteľný. Časovú korekciu je možné posúvať po 0,02 ms krokoch. Hornú a dolnú priepusť je možne voliť so strmosťou 6 až 24db/oct.a dokonca je možné voliť aj priebeh (Chebyshev,Butterwort,Linkwitz-Riley..). Podobnými funkciami nedisponujú často ani oveľa drahšie samostatné procesory.


                    Zvuk  v  spojení  s  morel Virtus je  vynikajúci. Scéna sa rozprestiera priamo na prístrojovej doske, s perfektným rozlíšením, lokalizáciou a detailami. A pri tom všetkom je zachovaný dizajn interiéru s možnosťou ovládania cez pôvodné autorádio.