Inštalácia kompletného audiosystému a vytlmenie Lexus RX. Napriek prémiovej kategórii vozidla je audio aparát nízkej kvality, a auto je pri jazde pomerne hlučné, za čo môže minimum tlmenia od výroby. Aby som však nebol len kritický – dielenské vypracovanie a predovšetkým kvalita spracovania napríklad plastových dielov je jedna z najlepších aktuálne na trhu, aj v porovnaní s Mercedesom alebo Porsche. Priamy konkurenti VW Touareg alebo Mazda CX-60/80 sú jasne o minimálne triedu horšie. Zvláštnosťou mi však bolo použitie hliníkových káblov, s touto praktikou začala už Toyota a bohužial tento neduh kôli znižovaniu nákladov prebral aj Lexus.
Do auta som vyrobil priamo komplet káblový zväzok pre repro sekciu, tým pádom pôvodná kabeláž ostala nedoktnutá a nie je problém prepojením dvoch konektorov pripojiť naspäť pôvodnú audio jednotku. Pritom ide o kompletný aktívny 12-kanálový systém. Umiestnenie pôvodných repro je perfektné – hore v prístrojovke umožňuje namontovať 10cm repro bez viditeľného zásahu, v dverách 20-cm basové repro, to sú všetko dôvody prečo sa vždy teším na prerábku audio do týchto modelov.
Subwoofer je takisto skrytý v podlahe v kufri, zadné repro sú pripojené ako differential rear fill. Úroveň subwooferu je možné regulovať priamo z miesta vodiča, a inak je všetko ovládanie zachované pôvodnou audio jednotkou – ktrorej kvalitu musím vyzdvihnúť aj kôli použitému BT streamingu s najvyššou možnou kvalitou LDAC (čo je zatiaľ pomerne zriedkavým javom).
Auto je perfektne odladené pomocou REW a procesingu dsp zosilňovačom Match, podarilo sa odstrániť aj najváčší problém – fabrické allpass filtre.
Zvuková scéna je veľmi široká s perfektnými detailami kompletne vpredu, basová zložka pevná s kopákom ale aj najhlbšou oktávou ide pocitovo takisto úplne zpredu. Dynamika je citeľná už od najnižšej hlasitosti a pritom bez skreslenia aj pri plnej hlasitosti.














