Aktuálne od výroby asi jedno z najlepšie umiestnených reproduktorov má Mazda MX-30. Problémom je však použitie nie moc kvalitného zosiľnovača/audio jednotky a najlacnejších možných reproduktorov v oboch prípadoch, či už so základným audiom alebo Bose. Navyše už od výroby full 3-way aktiv, teda aktívne zapojené predné 3-pásmo. Predné basové repro nie sú vo dverách, ako býva štandardom u väčšiny vozidiel, ale v kick paneloch v ozvučniciach pod prístrojovkou. Trochu komplikovaná bola ich demontáž, ale stálo to za to. Práve kôli ozvučniciam po ich vytlmení je basový základ presný s prekvapujúcou energiou a bez akýchkoľvek rezonancií. Meniče som vybral špičkové dánske Purifi a jemne sa upravilo naladenie nátrubku vzhľadom na pracovným objem. Stredy som použil Focal kevlar – na ne som navrhol 3D adaptéry , aby presne pasovali na pôvodné body uchytenia a pod tapacír. Výšky sú Helix Ci7. Helix je samozrejme aj zosilňovač : V8 a monoblok pre subwoofer môj obľúbený Match up 1FX. Subwoofer JL audio 10TW3. V aute nie je nijako obmedzaný priestor, nikde nič nie je vidno a výsledný zvuk je po naladení naozaj excelentný. Priestorové zobrazenie presné s vynikajúcou šírkou scény aj lokalizáciou. Bonusom elektromobilu je extrémne stabilný zdroj napájania, kde napätie 12V systému vlastne nikdy neklesá pod 14,5V :)) Auto je už v základe veľmi tiché, po vytlmení dverí ešte tichšie čo kvalitnému posluchu ešte viac prospieva, zvuk je dynamiký od najnižšej úrovne, nepostráda už žiadne detaily a bez akéhokoľvek skreslenia či zafarbenia zvláda aj vyššie hlasitosti.























