Majiteľ nového Mercedesu E400 kombi (s213) nebol spokojný so zvukom, napriek príplatkovému audio systému Burmester. Zvuk bol zadunený, bez detailov, bez priestorového zobrazenia, hovorené slovo so syntetickým prejavom. Po demontáži použitých reproduktorov sa ani nebolo čomu čudovať. Použité meniče sú nekvalitné už na prvý pohľad : malý magnet, penové závesy, plastové koše, minimálna mechanicķá výchylka (xmax). Reproduktory boli nahradené setom namieru do tohto modelu. Takisto káblový zväzok je možné presne objednať podľa výbavy auta a tak majiteľ sa nemusí obávať o prípadnú stratu záruky v novom vozidle. Zosilňovač sa použil špičkový 9-kanálový model od nemeckého výrobcu Audiotec Fischer – Match up10 dsp. Aktuálne je to najlepší produkt na trhu čo sa týka zvuku, ceny, so špičkovým procesorom s neuveriteľnými rozmermi. Sám som bol najskôr dosť skeptický pri pohľade na veľkosti zosíkov z tejto rady (Match), ale po otestovaní, zoznámením sa s prostredím procesoru som sa zatiaľ s ničím lepším nestretol. Predtým som používal zosilňovače s procesorom napr. od značiek Mosconi, Audison alebo Zapco, ale Match je oveľa ďalej s možnosťami nastavenia, zvukom, rýchlosťou práce so softvérom v dsp (napr uloženie po akejkoľvek úprave zvukových nastavení trvá 2-3s). S horeuvedenými značkami bol najmä pri vyšších hlasitostiach vždy problém so skreslením. Match má najvyššie hodnoty odstupu signál/šum. Ďalšie výhody, kôli ktorým mu žiadny produkt nedokáže konkurovať sú funkcie real center, fyziologické nastavenia zvýraznenia basov vo viacerých úrovniach, možnosť priameho pripojenia zvukovej karty s kalibrovaným mikrofónom a nastavenie equalizácie priamo v reálnom čase pomocou ružového šumu. Tiež som otestoval či sa zosilňovač reálne naozaj nebude prehrievať a ani po cca 2-hodinovom hraní, pri dosť vysokej úrovni hlasitosti bol vlažný… Najviac času po montáži zabralo ladenie, ale výsledok fakt stojí za to. Časovú korekciu je možné nastaviť pomerne rýchlo, ale s equalizáciou je potrebné sa pohraťv kľude a s každým kanálom zvlášť. Výsledok však potom stojí za to. Tiež podporený faktom že posledné modely Mercedesov rady E (spolu s dalšími novými modelmi radu C w205/206,S w222/223), sú aktuálne najlepšie autá na audio kôli umiestneniu predných basových repro nie do dverí, ale do priestorov priečky medzi kabínou a motorovým priestorom, a pekne pomerne vysoko umiestnenými stredovými repro vo dverách. No a tomuto konceptu zodpovedá aj zvukový prejav. Scéna sa odohráva priamo hore nad prístrojovou doskou, basový základ je tiež presne zadefinovaný v priestore, perfektne a absolútne nenápadne nadvezuje na komponentné reproduktory. Zvuk je dynamický so všetkými detailami a pritom neunavujúci ani počas pár sto kilometrovej jazde.