Ďalšia montáž do Mercedesu ML 350CDI model w166. Výmena reproduktorov v predných dverách za 3-pásmové s 20 cm stredobasovým meničom (je opäť udivujúce aké papierové reproduktory s plastovým košom a magnetíkom priemeru 2cm dokáže výrobca osadiť do auta cenovej kategórie cca 80T euro, o nevytlmených dverách ani nehovorím).Komplexným vytlmením predných aj zadných dverí auta sa nezlepšil len zvukový prejav audia, ale takisto sa znížila vnútorná hlučnosť v interiéri.

Basové reproduktory v predných dverách som použil Gladen extreme 200 slim osadené do mdf redukcií. Do priestoru pre pôvodné výškové reproduktory sa po ich úprave podarilo osadiť stredový aj výškový menič 3-pásmového systému a to dokonca pod pôvodné plastové kryty (ktoré sme len upravili dodatočnou perforáciou cca 600 dier priemeru 0,8 mm na každej strane :). Takto sa celá zvuková scéna presunula smerom hore nad prístrojovú dosku. Celé plastové kryty sme následne potiahli do akustickej tkaniny rovnakého vzoru, ako je použitá látka na A-stĺpikoch.

Subwoofer sa podarilo umiestniť do ľavej zadnej bočnice, takže nijako vizuálne či priestorovo neobmedzuje interiér. Menič je použitý Powerbass 84, priemeru 20cm.Neskôr sa systém rozšíril o subwoofer JL audio 13W3v3, ktorý zahrá aj úplne najnižšie frekvencie bez akéhokoľvek zaváhania.

Zosilňovač je namontovaný vpredu, do podlahy pod nohami spolujazdca, použil som 4-kanál ARC audio, pre jeho kompaktné rozmery a konštrukciu zamedzujúcu zbytočnému zahrievaniu. Monoblok na subwoofer  je namontovaný vzadu v kufrovom priestore pod podlahou vedľa rezervy.

Napojenie k pôvodnému systému NTG 4.5 slúži most- tos link digital konvertor od Mobridge, z neho putuje signál do procesoru Mosconi Gladen.

Celý audio systém je možné ovládať priamo jednotkou Comand NTG 4.5, tak ako aj od výroby (hlasitosť, korekcie, balance,fader). Úroveň subwooferu je možné regulovať externým diaľkovým ovládačom k procesoru Mosconi. Ten je namontovaný pod ovládačom klimatizácie. Comand NTG4.5 sme doplnili ešte o dvbt tuner pripojený k optickému okruhu MOST, takže ovládanie je zabezpečené cez menu v Comande alebo priamo na volante, názvy staníc sa zobrazujú aj na info displeji v prístrojovke vedľa otáčkomera.