Volkswagen Touareg 3. Od výroby zvuk zastretý, nevýrazný bez dynamiky a detailov. Veľa lacných plastových dielov najviac však tapacíry dverí rezonovali, dvere sú od výroby len plech a lacný plast. Zvukový výstup už pôvodnej jednotky MIB je problematický, pretože je pomerne výrazne equalizovaný. V tejto montáži som nespravil klasický postup predné + zadné repro a subwoofer. Ale rozhodol som sa pre aktívne 3-pásmo. Namiesto pôvodných predných 2-pásmových 16cm repro sme spravili plnohodnotný 3-pásmový set-up s 20cm basovým, 10 cm stredom (v uzavretej ozvučnici) a výškové repro ostali v prednom A-stĺpiku. Na reproduktory sú namieru vyrobené redukcie 3D tlačou s uchytením do pôvodných bodov a na samotné meniče vložky s metrickými závitmi. Kabeláž je doplnená a napinovaná do originál gumenej prechodky dverí, zosilňovač skrytý pod prístrojovkou a dvere kompletné vytlmené. Všetko bez akejkoľvek viditeľnej zmeny v interiéri, ovládanie zostalo plne zachované pôvodnou jednotkou. Pri priamom porovnaní s príplatkovou výbavou Dynaudio je zvuk oveľa ďalej, má lepšiu dynamiku, priestorové zobrazenie a navyše v dverách už nič nerezonuje. Predné basové meniče dokážu zahrať hlbšie a presnejšie ako príplatkový Dynaudio systém so subwooferom, navyše bez rezonancií. Tiež je k dispozícií možnosť oveľa vyššej hlasitosti a bez skreslenia oproti pôvodnému systému, ktorý už od cca trištvrte úrovne hlasitosti začne skreslovať, resp. už anilen nezvyšuje hlasitosť. Auto je súčasne tichšie za jazdy a zvukový komfort pri zatváraní dverí je taký, aký mal byť na SUV už od výroby v tejto cenovej kategórii, nie ako na Dacii Logan.